src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Universal Fields...

"I can smile at the old days
Life was beautiful then
I remember
"
 

I går rotade jag fram lite mera av mina kanske lite udda samlingar eller vad vet jag.
Denna gång är det lite extra kul för denna del av samlingarna är grymt kul att titta tillbaka på.
Då kör vi...

 

Detta är ett personligt brev med autograf till mig från Dan Swanö (Edge of Sanity, Nightingale, Pan.Thy.Monium, Brejn Dedd, Unicorn, Infestdead,Katatonia, Ribspreader och Bloodbath), det var även med en bränd cd till brevet med hans senaste skiva då med Nightingale. En klar stolthet bland mina samlingar.


 
 
Här har jag urklipp med artiklar av diverse band och deras konserter eller annat som dom kan tänkas hittat på.
Även en del okej planscher. Sen har jag också hela tidningar med artiklar om när Dimebag Darell dog och en löpsedel om när Jon Nödtveidt dog. (R.I.P).

Då artiklarna och tidningarna hängt med ett tag tänkte jag bara tipsa om att det är grymt kul att titta tillbaka på, man kan sitta där i timmar och tänka tillbaka.

Så passa på och samla på er liknande saker ni med, man vet aldrig vad man går miste om annars.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra tips, men jag tycker att det lyckas ta för mycket plats för att vara värt det i längden. Det kommer jag väl antagligen ångra ett antal gånger desvärre :p

2010-01-05 @ 18:58:32
URL: http://liklinn.blogg.se/
Postat av: SANIBO

haha nice!



sv: ja det var grymt gott ;) och awesome

2010-01-05 @ 19:08:26
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Avarquare

Det är nice att spara gamla tidningsurklipp :)

2010-01-05 @ 19:52:51
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Avarquare

sv: tack för tipset ! :D

njae några stycken bara :) är inte så duktig på att spara. :)

2010-01-05 @ 20:33:47
URL: http://avarquare.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jag önskade jag var lika duktig och sparade på vissa saker...men jag är värdelös på det. Har lyckats slarva bort min Michel Jackson-biljett från Ullevi -96 och jag som är ett stort fan av han och hade sparat biljetten. Bara för att upptäcka när han var död att den är borta. Det tyckte jag var tråkigt....jaja, jag är superslarvig :(

2010-01-05 @ 21:50:34
Postat av: Heyli

tack va snällt sagt :) men jag måste trivas med mig själv också, hatar när magfettet rullar över byxlinningen, det SKA bort :p

2010-01-05 @ 23:51:53
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn