src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

We Are the Undertakers...

"Mirror, mirror on the wall
I'm on my way to loose control
"

 

Det är ganska komiskt när man kollar tillbaka på gårdagen och dess planer för det var inget av det som var planerat som vart gjort, utan runt 16:00 tiden igår så kokade jag över av rastlöshet och gick ner till min granne för att kolla vad dom gjorde, dom skulle ha lite party så då är det klart man hänger på, fick även mat där vilket är trevligt så klart.

Kom hem runt två i natt och hade då lagt en bra kväll bakom mig, och idag då?
Ja, jag kan ju sitta här och skriva om alla projekt jag ska göra idag så klart men då jag inte vet hur det blir än så är det svårt, kanske det blir exakt samma som igår?
Ja, vi börjar denna dag med frukost (spaggetti och köttfärssås)(grannes, inte min) och en film.

Ibland blir det roligare än vad man gör det?!
Jag vet inte vilket humör jag är på, tror jag är lite aggressiv?
Får lyssna på lite arga låtar och hoppas på att det släpper, annars kanske jag slår någon på käften?
Nä, inte jag inte...

Ha en bra Lördag nu mina kära läsare!

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

sv; tack! :D

2010-01-23 @ 10:26:13
URL: http://emaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn