src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Another Stranger Me...



Då firar vi Blind Guardians nya släpp "At The Edge Of Time" med deras gammla slagdänga "Another Stranger Me" från albumet "A Twist In The Myth".

Ja det så här får bli mitt Fredagstema.

"Is there anyone else?
Hears Somebody screaming
Please help me
Let's find out now
That I am not dreaming
Welcome to my damnation
Here it comes, the real me
"

Skål och välkommen in i dimman!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Allamagoosalum

Tack Grimgoth... och visst ser vi fram emot Suckerpunch :)

2010-07-30 @ 18:25:33
URL: http://allamagoosalum.blogg.se/
Postat av: anake

Blind Guardians nya skiva är riktigt bra....lyssnar på den nu....med det gamla vanliga i glaset ;) Cheers!

2010-07-30 @ 19:58:00
Postat av: Grimgoth

Anake:

Jag vet inte vad jag ska tycka om jag ska vara ärlig, You're The Voice (John Farnham Covern) var nog bästa spåret hittills och den är på bonus skivan liksom?!



Idag behöver jag din JD flaska ensam!



Cheers!!

2010-07-30 @ 20:09:20
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anake

Ok flaskan är din....men du får hämta den själv ;)

2010-07-30 @ 20:15:15
Postat av: Grimgoth

Anake:

Retsticka!!

2010-07-30 @ 20:17:52
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anake

Förlåt, men jag kunde inte låta bli :) Kunde jag så skulle jag skicka en flaska JD till dig! Visst har Blind Guardian gjort bättre skivor än denna, men den är ju inte så tokig....

2010-07-30 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn