src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Baby Can't Drive...

"I don't mind I think so
I will let you go
I don't mind I think so
I will let you go
"
 

Vet ens inte om någon upptäckte eller bryr sig om att jag inte hann med att blogga ordentligt igår, verkar som många av bloggarna jag följer och läser känner av samma sak som jag... SOMMAR!
Och allt runt det, man är ute och gör saker mer och gör liksom sin grej!

Hur som helst så vakna vi "sent" och efter frukost så var det ut direkt för att bada och njuta av solen som fanns, när vi skulle hemmåt var det massor av moln och strax efter hemkomst så kom det ösregn, snacka om bra tajming.

Sen har jag fått lägga energi på comhem för att lösa mina problem, det hela slutar nu med att jag får en ny TV-box och modem med router i vilket ska bli intressant för jag har aldrig använt sånt men får väl sätta in mig i det hela så klart, dock får jag leva med knappt några tv kanaler alls samt internet på bara en dator tills dom nya grejorna kommer.
Ja.. dagens I-lands problem.

"Hello, is this the FBI?"
"Yes, what do you want?"
"I'm calling to report my neighbor Mike Smith! He is hiding marijuana inside his firewood."
"Thank you very much for the call, sir."
The next day, several FBI agents descend on Mike's house. They search the shed where the firewood is kept.
Using axes, they bust open every piece of wood, but find no marijuana. They yell in frustration at Mike and leave.
The phone rings at Mike's house.
"Hey, Mike! Did the FBI come?"
"Yeah!"
"Did they chop your firewood?"
"Yep."
"Happy Birthday, Buddy!"

Kolla in senare på bloggen för det sedvanliga Fredagstemat.

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn