src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beautiful Madness...

"I was blinded by the darkness
wishing for a ray of light
and every day I felt so heartless
with the future not insight
"
 

När jag väl hämtat Kevin så vart det direkt iväg till Himpa för att svalka av sig i bassängerna samt lapa lite sol, även sällskapet var trevligt som vanligt, vi träffades där.
När vi kom hem så vart det mat och slappa.
Det var även då vi öppna upp Kevins planch som jag berättade om igår.

"Hoppas det är Eddie, Hoppas det är Eddie" och när han fick se han så sa han "YES!".
Tror det vart lyckat eller va säger ni?
Nu ska vi fundera ut vart han vill hänga den också, datorrums dörren var förslaget och det gick vi med på så klart, dock höll inte tejpen som planerat, vi tar nya tag idag.



Måste ringa och klaga på Comhem igen då TV strejkar igen, men efter som vi är ute så pass mycket så stör det mest på kvällarna, irreterande är det i alla fall måste jag säga.

I dag är det inte alls lika varmt som dom andra dagarna vi haft men det är rätt skönt det med, blir nog inget badande idag skulle jag tro utan kanske bara lite parkhäng eller liknande.

Vi måste även handla hem lite mat och annat så detta måste vi ta tag i under dagens gång med.
Jag mår kanon och är på topp så klart och jag blir som ni säkert redan känner till mer aktiv när min lilla solståle är här.

Nu ska vi ta tag i dagen och vi kommer ta den och världen med storm.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

kommer bli ett långt projekt :)



haha bra! lär sonen att älska eddie o maiden nu ;D

2010-07-14 @ 14:50:51
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; ja samma här! =)

är inte så för space stuff men den var ändå snyggt gjort så kan tänka mig att det var mycke jobb med den.. men det viktiga är ju att låten är bra.. ;p

2010-07-14 @ 17:32:44
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn