src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blashyrkh (Mighty Ravendark)...



Idag hade jag lite problem att välja mitt Fredagstema, och det var ju också ett tag sedan som jag körde det.
Men till slut kom jag fram till denna underbara video och låt med Immortal.

"Demons stride at the gates of Blashyrkh"

Men jag vill också ha med denna låt i mitt Fredagstema.

Dark Funeral - My Dark Desire

"Bring damnation upon my soul"

Vi ses i dimman!!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

dom var sanslöst grymma på norway rock!!

2010-07-14 @ 17:29:46
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn