src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Do Or Die...

 

Detta är väl kanske det enda riktiga inlägget sedan min BLOGGKRIS som jag hade.
Där satt jag och inte visste vart jag skulle ta vägen eller hur jag skulle göra, med hjälp från två på msn fick jag lite mer ljus på det hela kanske samt att Last Exit, Anake, Petra och Den Lekande Människan lämnade positiva spår efter sig i kommentars rutan gjorde saken.

Funderade hela den dagen och natten hur jag skulle göra, man kan säga att jag satt i ganska hårt krismöte med Grimgoth, efter som han säkert kände av stämningen och han är en överlevare och inte alls var beredd att gå i graven än så övertalade han mig och med min kärlek till vad jag gör här tog överhand.

"Take another turn
The rules have all been burned
And you've got tricks to learn
"

Planer och tankar samt "regler" hur vi skulle fortsätta gjordes upp annars hade det hela varit ohållbart och inte ens funkat en timme.
Så nu verkar alla parter nöjda och vi kommer köra på så länge det håller och brakar det igen så får vi se hur våra beslut fattas då, låter det bra min kära läsare?

 "Play another role
Try and lose control
And stain your soul to red from white
"

Än är kanske inte allt 100% men vi fortsätter som sagt att jobba på med små bebis steg.

Så vad har hänt under tiden i mitt liv som jag har varit borta?
Det hela flyter på och min mobil låter, den har tydligen både sms och ring singal, spännande värre.
Normalt använder jag inte alls min mobil kan man säga för att sända sms eller ringa men nu görs detta rätt frekvent och det är lite ovant samtidigt som roligt.
Ja jag vet eran fråga nu: - "Vem är hon?"
Det vet jag inte riktigt än men vi får väl se helt enkelt, jag kör på men glömmer absolut inte min singel status under tiden, ingen har väl dött av lite fler järn i elden eller?

Sen tog jag en spontan fylla i Onsdags och det var lite skoj, det vart med den där grannen i huset brevid och hans 20-25 åriga polare, det var lite spännande men dom verkade inte alls lika uppeldade som jag så det var rätt segt. Kanske blir fler gånger men rent teoretiskt borde dom väl ha mer krut i kroppen än jag, eller?

Sen har jag också fått en ny Tv-box och modem med router i, älskar min TV-box för den har en funktion så man kan reservera program, vilket innebär att jag kollar på ett program sen byter den till det andra när det är dags.
Så nu kan jag gå upp, gå genom allt som sänds på tv reservera en hel dag tv tittande lägga kontrollen på bordet och slänga mig i soffan och bara vara.
Och det där med portforwarding var inte alls krångligt eller jobbigt som jag fått höra innan, riktigt lätt så nu fungerar mitt internet fullt ut.
Underbart!!



Där är nu min älskade box med kontroll, japp, den är svart också!
Och som ni ser på bilden är den också en HD Box, då jag inte har en sådan tv känns det ungefär så här fast tvärtom. KLICKA HÄR.

Sen åter upptäckte jag också Tiamat - Clouds, fasen så bra den är, länge sedan jag lyssna på den men text raderna "With scars on my head, in my heart and my blood, On my head, in my heart and my blood" sitter ännu fast etsade i mitt huvud.



Skivan finns också på Spotify för den som vill.

Innan jag avslutar så vill jag påminna om att ni bör titta in igen här för det sedvanliga Fredagstemat och annat skoj som vanligt.
Avslutar med Petras ord: - "Live like a blogger, Die like a blogger"

(Är det verkligen ingen som kan komma med bra tips ang. Infestdead eller?)

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Petra

oj.. visste inte att de där små orden kunde göra så mycket :D Angående videon som michael har, de andra var lite roligare med reklamerna och det. Men de du länkade med Hail Satan var snäppet bättre. Mer roliga klipp!

2010-07-23 @ 13:40:08
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Haha ett krismöte med ditt alter ego ^^



svar: Det är jobbigt när man känner att man kör fast i bloggen, fast jag tror att knepet är att inte tänka så mycket på bloggen utan bara låta det komma. :) Tack så mycket!

2010-07-23 @ 14:13:25
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: anake

Va kul att du har tagit dig igenom det stora guppet på vägen :)Skulle sakna dig alldeles vansinnigt om du la av med din blogg.....keep on rockin´. Skickar ett redigt glas med JD till dig denna fredags kväll ;) Cheers my sweetie ;)

2010-07-23 @ 19:08:27
Postat av: Grimgoth

Anake:

Stora guppet på vägen vet i fan om jag kommit över än men vi försöker, tack igen för dina fina ord, och jag skulle nog sakna dina kommentarer också om jag la ner ska du veta.



Läste randigt glas JD...haha...Tack!



Cheers and rock on!



2010-07-23 @ 19:30:14
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn