src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Estocolmo...

 

Innan jag börjar så vill jag passa på att tacka för alla kommentarer till min "Coverama Suprise...(II)..." alltid lika kul att se att den fortfarande uppskattas!

Som ni kanske förstår så har jag inte varit hemma i helgen utan jag har varit i Stockholm på besök då det alltid är trevligt där och så även denna gång så klart.

Anlände där i Fredags och då vart det lite turer till bolaget för att bunkra upp, sen vart det bara en massa Wii den kvällen och det var hur nice som helst och visst vart det lite skillnad med Wii motion plus och många nya roliga spel att välja på även om bowlingen är den som går mest.

Lördagen bestämnde vi oss för att göra stan lite, vi gick först till ett ställe där jag köpte två plancher, Iron Maiden - Killers och Iron Maiden - Number of the beast, i alla fall trodde jag det då jag faktiskt tog från dom två uppdelningarna, men väl hemma så upptäckte jag att jag fått med mig två Killers, men jag kommer där med att donera dubbleten till Kevin.
Så nu som 5-åring får han sin riktiga hårdrocksplanch, innan har det varit några på Lordi och Hellfueled.

 

Vi gick även förbi en konstig affär där dom sålde fyrhjulingar, kanske inte så konstigt?
Men denna låg ganska mitt i city och dom ser inte ut som traditionella fyrhjulingar heller.

  

Den sista fick man tydligen bara köra på bana och var lite av en värsting modell, dom andra var gatureggade.
Prislappen på alla låg runt 80.000, tror dock att västingen var lite dyrare.

 

Matladdning på Max för att sedan dra till bolaget och köpa en Captain Morgon och lite lime för att sedan styra stegen till Thank God It´s Friday (ballongerna ska Kevin också få).
Där satt vi ganska länge och testa lite olika öl och snacka skit så klart.
Värt att nämna är väl också att vi fick en ganska söt och trevlig servetris till vårt bord.

Allt är så klart kanske inte tidsenligt med bilderna men det blir bättre story så här.
Och sen så får ni så klart inte glömma att kolla in på bloggen igen snart så kommer massor av bilder från Harry B James, och sist jag var där hade jag ju bara mobilen att fota med, men nu så hade jag kameran så det är lite fler kort från detta besök så klart.
Här är förra gången jag var där. 


Nu väntar jag bara på att Kevin ska anlända till mig så dagen kan ta sin början med han och våra äventyr.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; yees, precis så! ;)

2010-07-13 @ 13:51:07
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

men ja gillar faktiskt vintern;)



datorn lever igen men TVn har dött istället. suck!

2010-07-13 @ 15:07:38
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: ztizze

Men nästa år vill jag se dig på Rockweekend \m/

2010-07-13 @ 15:40:00
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag försöker, det har varit lite halv jobbigt ett tag nu men jag försöker ta mig igenom det :)



låter som ni har haft det bra i stockholm :D

2010-07-13 @ 16:22:28
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn