src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Feed Us...

"You slash my heart on razors edge.
On the razors edge.
Don't worry we'll mend it stay with me
"
 

Nu har jag suttit en tid som vanligt här vid min kära dator för att få lite saker gjorda, främst för bloggens räkning.
Så snart kan jag ta helg på riktigt, och det ska bli satan så gott mina kära läsare, humöret är på topp, sen har jag haft underhållning på msn samt så fick jag ett mycket roligt mail som gjorde mig ännu gladare kan jag avslöja!!

Det var full fokus och uppladdning för denna dag i går, det är ta mig fan Fredag med stort F och jag är laddad till 1000.
Men det kommer nog lägga sig lite senare på dagen för att sedan vakna till liv igen om jag känner mig och min kropp rätt.

Såg film och bara lata mig igår as hell, en del msn med trevliga männsikor också, livet är ganska roligt just nu.
Men jag vet att dom står där bakom ryggen på mig och flåsar mig i nacken, det jag talar om är så klart dessa mörka skuggor som säkert snart kommer ta sitt grepp om mig och slå sina klor i mig igen, men det orkar jag inte tänka på nu utan det tar vi då.
Bring it on!! Let´s dance!

"What a wicked game to play
To make me feel this way
"

Hur du snabbt fixar sommarstädningen:
1. Skapa en mapp på datorn.
2. Ge mappen namnet "Stöket i huset."
3. Ta bort mappen.
4. Datorn kommer att fråga: "Vill du ta bort stöket i huset permanent?
5. Svara ja.
6. Lägg fötterna på bordet, ta en drink och ös på hårdrocken utav bara helvete!

Om man skulle ta och slita sig från datorn nu och invänta slaget om Fredagen, lär nog bli ett blött sjöslag kan jag tänka mig, men satan så trevligt!

Trevlig Fredag så länge och kolla gärna in senare igen för Fredagstemat och mycket mer så klart (om jag inte glömmer).

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Grodan

HAHA! sån sommarstädning ska jag med köra på!

2010-07-09 @ 12:41:14
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det önskar jag dig tillbaka käre grimgoth!

2010-07-09 @ 13:03:57
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

tack så mycket :D detsamma, du får gärna dela med dig av din positivitet också ;D haha

2010-07-09 @ 13:15:47
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sv. Jag vet faktiskt inte hur man gör för att visa antal inlägg per månad/kategori osv. Jag har testat lite olika varianter som jag kunde komma på, men inget napp ännu. Det är inte så ofta som jag skriver koder längre, är lite ringrostig...

2010-07-09 @ 14:01:30
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

Hahaha, var det inte svårare än så? sweet!

2010-07-09 @ 17:25:33
URL: http://scars.se
Postat av: anake

Jäkla bra städtips ;) Nu åker mina fötter upp på bordet och JD i näven....skööönt

2010-07-09 @ 19:11:54
Postat av: Jennifer

hahaha sån städning vore inte fel :D



sv: thanks and right back at ya!

2010-07-10 @ 14:55:40
URL: http://fuckery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn