src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Black Pirate...


Igår kring 20:00 skulle jag logga in på mitt hotmail konto som vanligt för att kolla mina mail men det gick inte stog bara att jag slagit in fel lösenord, testa om och om igen men det gick inte.
Efter sök och olika försök hittade jag en sida där man fick svara och bevisa på massa saker om kontot för att få det återställt igen.
I morse var jag även utloggad ur msn och samma sak var där, att jag inte kunde logga in.

Fick i gång mitt nät också som tillfälligt sluta funka, och kollade runt, hade då fått ett mail och jag kunde igen ta över mitt kära hotmail konto som jag haft sedan 1997.

Har du fått konstiga länkar/mail osv. från mig det senaste dygnet är det inte jag som skickat dom, släng utan att öppna mailet helt enkelt.

Förutom detta lite otrevliga så hade jag igår igen trevliga pratstunder på msn och lite i telefon.
Mitt huvud känns som mos och ömmar så mycket har mina tankar har farit där inne men det är glada och positiva dock, och sen pirrar det inom mig.
Vad händer med mig?

Idag ska jag ta den där städ dagen som jag lovat mig själv, diska också och fixa fint här i hemmet för det är inte alls okej här hemma så nu tar vi tag i det för att jag sedan ska kunna sitta nöjd i soffan och känna mig duktig.
Sen måste jag ta tag i lite annat runt omkring mig så man slipper tänka på det med.
Ja, det blir nog en bra dag.

Början på en ny vecka har vi med, skulle varit Kevin vecka nu men det är det inte då han är på andra äventyr, känns lite tomt måste jag säga samt att dessa veckor brukar ju vara mina mera strukturerade och rutin veckor så nu får vi verkligen se hur jag klarar av min "bonus" ledighet.
Ska ta och ringa han i veckan med så jag kan dämpa min saknad och där med kolla hur dom har det.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Sv. Jepp. Helloween släpper "7 Sinners" nån gång under slutet av oktober om jag inte har helt fel.



Sonis kommer bli grymt!! Leta efter en långhårig jävel som kommer stå nånstans i bakre leden på de flesta spelningarna! (OJ... det lär ju stämma in på mååånga :-P)



Cheers!

2010-07-26 @ 13:41:25
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

nämen ;) nån spec anledning ;)?

2010-07-26 @ 14:43:49
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

oh i see. trodde du haft en flicka på besök :)

2010-07-26 @ 15:20:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn