src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Last Airbender...

 

The Last Airbender
 kommer vara en sån där film som jag vet redan nu att jag kommer uppskatta.
Filmen i sig handlar kort om att världen som är uppdelad i fyra riken som representeras av elementeten vatten, luft, jord och eld under överinseende av Avatar som är en länk till den andliga världen och den enda varelse som kan behärska användningen av alla fyra element.
När unga Avatar Aang försvinner lanserar Fire Nation en attack för att utrota alla medlemmar i Air Nomads för att förebygga störningar i sina framtida planer om världsherraväldet.


 
 
  
 

Premiärdatum: 17 September

En måste se film med andra ord!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mr.MASA

Spännande!

Jag har tyckt ett tag att denna story förtjänar mer än en halvkass tecknad serie på Nickelodeon.



Hoppas bara att han Signs regisören gör den mer intressant än den ganska ointressanta tv-serien.



Cheers!

2010-07-07 @ 17:32:50
URL: http://masa91.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Mina ungar (ok, ibland även jag...) brukar kolla på den tecknade versionen. Men den här lär nog bli lite ballare :D

2010-07-08 @ 00:08:08
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn