src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The World Is Mine...

"The world is mine, the world is mine
The world is my world, the world is my world
The world is mine, this is my world
"
 

Idag frågar jag mig varför jag är uppe så här tidigt, när jag kom lite halvt till medvetande så kändes det som det var dags att gå upp men ändå så var jag trött så jag låg i det längsta utan att göra nått åt saken, kanske somna jag om igen?
Men sen började tankarna gå i huvudet och maskineriet börja sakta ticka, kollade till slut på klockan då den var strax efter 05:00 så försökte jag somna om men då var det redan tyvärr försent.

Så sitter man här då vaken och pigg på den ständiga positionen och ska vara kreativ, och jag håller på i bakgrunden med lite program som jag saknade så man får lite gjort så sett med och där med kan skapa ännu mer åt bloggen.
Framförhållning och planering är A och O.

Är det någon där ute som vet hur man fixar så det står hur många inlägg man gjort per månad, så det blir t.ex "Mars 2010 (25 inlägg)" osv...
Vore intressant funktion att lägga till tycker jag.
Kollat på designadinblogg.se men inte hittat nått om det.

Fan kom på en tanke också, ni vet när det kliar på ryggen eller axeln?
Så där lagom så man inte kommer åt?
Då önskar jag ibland att jag hade en partner eller liknande som jag kunde be klia mig, eller när man behöver massage och andra saker som man inte kan utföra själv direkt.
Så ni som har någon att be, var rädd om det för du anar inte hur irreterande det är att inte kunna göra nått åt saken.

Kom också och tänka på dessa rader: 

"Walk on through the wind,
Walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown.
Walk on, walk on with hope in your heart,
And you'll never walk alone,
You'll never walk alone
"

Varför tänker jag alltid på ..... när jag hör den?
Konstigt, men ... är inte den enda som jag tänker på då och då och saknar.
Fan att det aldrig blev nått, lär troligen inte heller bli.
Fuck!

"It all started with the big bang!"

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; tro mig, fönstret är öppet! och fläktar är bara dryga för dom lever om^^ haha

2010-07-07 @ 09:51:23
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

..fast jag har en partner som inte vill klia eller massera för han tycker det är jobbigt...irriterande!!

2010-07-07 @ 11:06:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Sv. Ja, en radiostation med "riktig" metal, eller i alla fall variation av låtar vore inte dumt. Är så jävla trött på all lökig "metal" där det bara är snällsång. Visst, smaken är som baken. Men om Rise Against (och liknande, Takida osv) är metal, då är det nog inte metal som jag gillar.. \m/

2010-07-07 @ 11:54:42
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

haha nej ja e rätt övertygad om att jag inte vill ha den rapande mannen o han med reflexbyxor ;)

2010-07-07 @ 12:36:52
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn