src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Balfor´s Nya Platta...

 
 

Balfor
 som är ett black metal band från Ukraina som kommer inom en snar framtid släppa sitt debut album via Pulverised Records vid namn: "Barbaric Blood".





1. From The Ashes (…The Beginning)
2. Behold My Hate!
3. Shadow Of My Raven Wings
4. In A Thunder Of Ancient Glory
5. Pure Barbaric
6. Light's Demise
7. Kingdom's Blood
8. Voices Of Wilderness
9. The Perfect Fire
 

Balfor - In A Thunder Of Ancient Glory (Live)

Detta är en grupp som jag absolut tror blir intressanta att följa och den som vill kan ju alltid kolla in deras Myspace också.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Mustasch var riktigt jävla bra. Men jag har så svårt för band som försöker så hårt att vara coola när de egentligen inte är det, typ som Europe i det här fallet.

2010-06-15 @ 15:40:14
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Ida

Ska jag nog ta och göra inom sin tid. Det brukar ju bli så här efter festivaler ;)

2010-06-15 @ 17:45:03
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Heyli

tackar så mycket för alla tipsen :)



så här är det, sonic syndicate har jag dissat sen den nya sångaren kom in, tycker han låter så mesig.. men har jag inget annat för mig kanske jag hamnar där ändå, tror också mitt sällskap vill se dom så.. och allt blir ju bättre live!



hatebreed har jag faktiskt bara hört ett par låtar som jag gillar och de va därför jag ville se dem, men nu när de krockar så kommer jag inte se dom..



amon amarth klarar jag inte av pga rösten och finntroll har jag inte hört mycket av eftersom jag bara hört litegrann och verkligen inte gillar de :p



barathrum.. de börjar bra i alla fall, återkommer då jag hört hela ;)



tackar igen för tipsen, tror dock inte vi har riktigt samma musiksmak alltid ;)

2010-06-16 @ 02:16:00
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn