src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blessed Curse...

"Out of the dark
He came without a warning
The guarding light
I didn't see...
"
 

Igår var det strålande väder så direkt efter maten så gav sig jag och Kevin ut i det fina vädret, som vanligt cykla Kevin och jag fick för mig att gå ner i källaren innan och hämta min cykel med och damma av den lite också så klart.
(Ja klart jag äger en cykel)
Vi var tvungna att gå till en mack först och pumpa min då det var dåligt med luft i däcken, dock gick det inte så bra då ventilerna beckat ihop så jag cykla lite smått med dålig luft.

Lite trögt var det då och då men det gick, och Kevin tyckte det var kul, efter en tid av lek och annat skoj så drog vi hemåt igen för att softa, sen bytte jag ventiler och pumpa mina däck medan Kevin så klart hjälpte till.

I morse sa han att jag skulle cykla med han till dagis och även skulle hämta han med cykeln så vi kunde cykla i hop igen.
Så skoj var det alltså?

 Där är den, måste fixa till sadel stången så den inte åker ner hela tiden då den är lite för liten verkar det som.

Jag mår kanon och nu är det inte långt kvar till helgen... Underbart!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: darjish:- Glam and heavy metal

sv; haha, santsant! :) men jäklar vilken diskussion det starta xD

2010-06-03 @ 10:41:23
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

varför: för att det är en kul grej

syfte: det ger jävla bra pr och snack =)

2010-06-03 @ 11:25:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn