src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Decibel...

"Has you from deep inside,
You were waving then you smiled,
Give me rock and roll,
They’re in love,
Love, in the rain,
They’re in there rocking standing proud
"

"Decibel,
That’s the history of rock and roll,
Decibel
"

 

Ja ni kan väl rutinen och gårdagen?
Lätt påminnelse då...
Kevin, Cykla, Sol och Parken.

Så var det i går och där med en underbar dag så klart, och idag är Fredagen och det bubblar i hela min kropp kan jag säga!
Kan knappt hejda mig så sugen är jag nu men jag får härda ut lite till.
Ska passa på och gosa lite extra med Kevin senare efter detta inlägg med så klart.

Tror att redan nu börjar volymen klättra sakta uppåt, det finns en känsla som jag inte får från något annat och det finns inte ingenting i världen som får mig att gå igång.
Skruva upp volymen, jag har väntat så länge så jag kan höra min favorit låt.
När det är så här jag känner musiken skjuta genom mig, det finns ingenting annat som jag hellre skulle vilja göra!

"Vi satt en kväll och pratade Greven, Plast och jag.
Vi grundade med groggen och hade det ganska bra.
Vi satt som vi alltid hade gjort och följde gamla spår.
Men varje fredagkväll tjuter varulven i sta'n.

För han ser så onda bilder
i en öken utan slut.
Där ingen är tillsammans
och hjälps åt att hitta ut.

"De kloka låser dörren"
säger Greven för sig själv.
"De kloka låser dörren
och barnen skriker på hjälp."

Och varje sjuttifemma
som en män'ska dricker ur,
i en dröm om en bättre värld
som dom sedan pissar ut
" - Lätt i hop plockad text av Nationalteatern från låten "Sent en lördag kväll".

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

svar: Tack ska du ha!

Du, vet du var zolyra har tagit vägen?

2010-06-04 @ 10:09:43
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: ztizze

Trevlig helg \m/

2010-06-04 @ 10:27:52
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Jag försökte men d va fan inte lätt =)

2010-06-04 @ 10:38:01
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn