src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dirty Pictures...

"my ears are deaf to the weakened cries
born my rapture in the final sighs
a state of mind for the killing kind
a fog of death leaving me blind
"

 


Dom säger att jag inte kommer att nå till toppen av berget eller kommer åt frukten av ett träd, alla bara skrattar åt mig.
Jag önskar bara att dom skulle se att vi är produkter av en skruvad värld men ni kommer aldrig kunna tvätta bort mitt leende på mina läppar, kommer aldrig få mig levande.
Ni vet ju ens inte vem jag är innerst inne utan bara sitter där med era falska leenden och dömer efter gamla meriter och skrönor, herregud!
När ska ni vakna upp och inse att det gått herrans massor av år och massvis av förändringar skett?
Jag är här framme och du sitter kvar där borta och tror fortfarande någonstans att vi känner varandra.
Jag bara skrattar åt dig och skålar med dig i vårt glas av vänskap och dricker snabbt upp det för att det ska försvinna.

Så där ja då var det ännu en härligt vecka framför mina fötter och det underbara sommar vädret verkar som tur är hålla i sig vilket är helt underbart för det innebär säkert att jag kan dra ut med mängder av aktiveter med Kevin efter som det är en sån vecka nu.
Aktiv och motiverad vilket behövs nu känns det som, dock har man ju inte legat på latsidan så sätt då det hänt en del runt mig speciellt runt midsommar.

Även här hemma i det tysta sker massor av lite halvspännande saker som jag utelämnar för er, är jag elak nu?
Kanske det, tycker jag är rätt generös ändå med det "privata".
Men händer det mer utvecklingar på det jag yrar om här så får ni så klart veta.

Måste handla hem lite saker har jag kommit på, nu kommer det ju ännu en gång gå åt lite mer här hemma än när jag är själv, dock är ju detta bara positivt så klart utan att gå in mer på mig och mina matvanor from time to time.
Tänkte testa och dra till Netto och kolla läget där då det tydligen ska vara rätt billigt där, inte varit där än så det kan ju vara nice och få kolla in ett nytt ställe som vi får hoppas på att det kommer ge mig det som jag behöver.

"Through the air again our voices whisper
and awake are now our eyes
For too long closed in slumber
but death didn't prove our demise
By ages so dark we've been sculptured
as fragments of stories and tales
As we haunt we are endlessly captured
and shrouded in the wind that here wails

Hear the choirs
Was it the wind that brought back their cries?
Forged in blood and tragedy
Dark were the thorns of crimson death
"

Cheers!!  

Kommentarer
Postat av: anake

Jag har nog snuskig fantasi, det tog ett tag innan jag såg att det var en lampa =D

2010-06-28 @ 15:55:15
Postat av: Grimgoth

Anake:

hehe, you have a dirty mind ;)

(Va är det en lampa?)

hehe

2010-06-28 @ 17:50:03
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn