src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hard As A Rock...

"A rollin' rock, electric shock
It gives a lickin' that doesn't stop
She line 'em up, push you 'round
Smokin' rings going 'round and 'round
Her hot potatoes
"

 

Som ni ser på bilden så är jag nu lätt förkyld, har lite ont i halsen och även lite snuva men det hindrar inte mig för det är inte så farligt, bara träligt att ha ont i halsen och hosta då och då men jag överlever nog.

Vädret utanför är soligt och har en klar himmel så jag ska nog gå ut en liten sväng vart efter, vart och hur vet jag inte än men sånt löser sig nog då.
Oron och letande efter lösningar till min dator fortsätter, jäklar vad handikappad man känner sig, bara nått så enkelt som att göra om en bild stoppas, vem orkar paint liksom?
Saknar mitt photoshop, och jag vet ju att det ligger grymma kort på min kamera som jag gärna vill visa upp men då måste dom klippas och fixas till och som sagt: vem orkar paint??

Oj, förlåt glömde helt bort att jag satt och skrev ett inlägg, fastna på nätet ett tag för att kolla in vissa saker.
Inte lätt att bli distraherad av saker som poppar upp här och där så man bara måste kolla det nu, ni känner säkert till känslan?

Hur som helst känns detta som en bra dag och jag kommer försöka göra det bästa av den samt hinna med lite ärenden och samtal på telefonen.
En vanlig dag kan man säga i korta drag alltså.

Midsommar säger dom att det är snart också?
Alla blir hysteriska och bara måste åka bort för att fira en gammal fallus symbol i marken i spöregn (det brukar ofta regna på midsommarafton som ni vet) känns lite over the top även om det i grund och botten är en ganska fin tradition om man går tillbaka i historiken.
Men jag tar det hela med ro och stannar hemma i betongen för att antagligen fira lite lätt med mina grannar, och det var ju ett tag sedan man träffa dom nu så det kan ju vara läge, att dom nyligen varit nere i tyskland och shoppat har absolut inget med saken att göra så klart.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; hahhaha det är en klädaffär! ;D haha

2010-06-23 @ 13:08:11
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: ztizze

Krya på dig !



Sv: Har just lirat Slayer Pinball Rocks på direktörn's iPad... Satan va grymt det var. Men som du skrev så har man en gammal Nokia och det är ju också roligt... NOT !!

2010-06-23 @ 13:08:21
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Clementina

Snörvel, snörvel...

2010-06-23 @ 13:08:48
Postat av: Den Lekande Människan

Hmmm... förkyld... bäst att hålla sig borta från kalla midsommarbad.

2010-06-23 @ 13:46:52
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Petra

Va? Dissar du paint?! :O Det är faktiskt enda alternativet jag använder ^^ Orka photoshoppa liksom:D



Sv: hehe jaa dom är helt underbara. och inte helt fel med lite långhårigt tunggung med skallen.Bara att luta sig tillbaka och spinna som fan :)

2010-06-23 @ 17:34:27
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Ett tips... Skaffa Paint Shop Pro 8 eller senare version. Det duger alderles utmärkt för all form av webb grafik och bildredigering för webb. Mycket billigare, mycket enklare och så har det funktioner/finesser som Photoshop saknar.



Jag kör bara Photoshop när jag har fotat professionellt i mitt fotorum eller i övrigt på jobbet och allt som skall tryckas. Annars kör jag Paint Shop Pro 8 både på jobbet och hemma.

2010-06-24 @ 11:08:55
URL: http://kreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn