src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Keep Me Rolling...

 

Efter gårdagen känner jag mig nu lite mer laddad och hemma igen, och jag har funderat en del, både framtiden och där man varit, tror sånt kan vara nyttigt ibland så man kan på nått sätt hitta sig själv på vägen.
Där med kanske jag vågar blicka framåt lite till, vad som än händer så lär jag nog överleva på nått sätt.

Att gå och längta och tråna efter som varit eller det som komma skall gör ingen nytta, inga fel att ha nya spännande mål och jobba i mot dom så klart, gäller bara att vara lite realistisk samt våga drömma lite.
Hur som helst är det fortfarande skoj att satta sig här framför datorn och förmedla mitt budskap till er om min lite trista och gråa vardag.

Känns lite i hjärtat också att man ännu ett år missar Sweden Rock Festival där som flesta jag känner är där nere och gottar sig, men har man inte råd så har man inte.

Planen idag är enkel: Lyfta telefonen och ringa lite samtal som kanske kommer förändra hela mitt liv som jag sitter i just nu, det jag talar om är så klart mitt eviga jobbsökande.

Sen blir resten av dagen som den blir helt enkelt, och inga fel i det tycker jag.
Jag vaknade upp till tonerna av Iron Maidens Bring your daughter to the slaughter TV´n i morse och det kan man väl kalla en bra start på dagen?

Sen att man vunnit i en blogg-tävling även om det inte var på kunskap utan för ""lång och trogen tjänst inom tävlingar" så är det skoj as hell!

Lätt filmsug har jag så får väl se om jag ska slå ihjäl det också så klart.
Nä det får räcka så här för det är trotts allt lite grått och trist.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

Det skulle onekligen göra mig gott att vara på SRF... även i ösregn.

2010-06-09 @ 12:43:48
URL: http://ztizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn