src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Kills The Reason...

"Make me understand the way you control this
 Every time I'm tramples by forces
 That create this maze - I go insane!
 Shapeless dreams flooding my mind
 I can distinguish light - Beyond the chaos
 But when I think I'm reaching the sky
 It leaves me paralysed - disorder appears again
"

 

Som ni ser på bilden så är det Kevins gitarr som ligger på golvet med strängarna hej vilt, stränghållaren gick av då den är av plast, letat hemma efter bra plastbitar utan resultat så man kan laga, men sen kom jag på att en metal platta vore nog bättre?
Nu gäller det bara att hitta en sådan, och sen undrar jag också va Kevin ska säga eller göra när han ser det hela!

Kan inte vara lätt att ha en pappa som är lätt otursförföljd!
Och ändå så har jag ju druckit Jinx för att häva det hela, nä fan också!

Jaha dagen efter igår frågade ni om?
Som ni säkert såg så kom jag hem vid 02:25:37 (innan egentligen) och satte mig i dimmans rus framför datorn och tyckte att det var ide att uppdatera bloggen bland annat.
Då hade jag varit hos grannen och druckit öl.

Jag skulle bara ner och kolla för dagen idag men när jag kom in där satt det en del folk där och så vart jag välkommnad och fick en öl i handen, resten är historia.
Fick dessutom dricka dom där Norrlands Guld på flaska med skruvkork, ni vet?
Dom där på reklamen!

Hur som helst var allt bra som fan!
Och vi gick visst ut en sväng, det var härliga tider strålande tider.
Men det verkar vara rätt dött i stan?
Vad beror detta på?


SÅ var det ja! Midsommar!

Planen är att göra samma sak som igår med omväxlingar och kanske andra äventyr!
Nä nu har jag vart här för länge!

Glad Midsommar!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack detsamma! Cheers!

2010-06-25 @ 11:27:09
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Last Exit

Glad Jävla Midsommar på dig! :)



Sv. Det är min polares hoj... den 1350cc Custom Lowrider Harley... Du fatta vilken jävla hoj.. man blev ju inte alls sugen på att ta de på en tur! :P



2010-06-25 @ 13:01:49
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

nej men vilken söt gitarr :) glad midsommar!



sv: tack! och ang hatten så är den väldigt liten och syns bäst på andra bilden som var upplagd xD

2010-06-25 @ 13:25:36
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn