src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Morphine...

"And when I'll crawl across the floor
You'll raise my hand, last chance, no more
And you will not let me die
Better get it right first time
"
 

Gårdagen var mycket trevlig och på kvällen var det grill/avslutningsfest på Kevins dagis och det bjöds på grymt god mat och lite roliga lekar.
Väl hemma var klockan rätt mycket så då vart det bara lite soffhäng och mys, idag får vi se hur planerna kommer bli och vädret framför allt.
Kanske det blir Himpa eller så hittar vi på nått helt annat det är liksom sånt som märks som sagt senare på dagen.

Jag är så där laddad och uppåt igen, energi kicken jag fått av Kevin fungerar verkligen bra och hans sällskap gör mig lugn och trygg.
Innan vi skulle gå till dagis så kom han och krama mig med orden: "Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig pappa", hjärtat slog en frivolt och smälte samtidigt.

Känns som jag inte har så jätte mycket att skriva idag faktiskt då det inte hänt så jätte mycket utan det hela bara flyter på liksom, dagarna ser rätt lika ut med sin beskärda del av omväxling så klart, tankar och funderingar går i huvudet så man håller sig vid liv och kan också komma fram till saker och ting samt lägga vissa saker bakom sig.

Skärma av och skyglappar på till objekten inte längre påverkar eller existerar.

Får nog vara lite så där tråkig och bara nöja mig med detta kortare inlägg idag faktiskt,

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag tycker du skall bada idag och sedan lägga in en ett bildbevis på detta, glöm inte stringbadbyxan bara, du är ju så fin i dem. :)

2010-06-16 @ 09:28:17
Postat av: Grimgoth

Clementina:

hahaha

2010-06-16 @ 09:29:05
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag gillar nog också den bäst... Kostar dock mest också. 112 dollar och sedan frakt på det som går på 16 dollar. Det är på ebay jag hittat dem, där man hittar allt annat coolt ;)

2010-06-16 @ 13:14:12
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Dagisavslutning - inte ett öga torrt :)

2010-06-16 @ 13:39:35
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn