src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pretty Words...

   

I går hände det, det regna från skyn och jag stog där med öppen mun och stog på knä.
Villigt sträckte jag ut tungan och bad om mer.

Jag testa i går Pitstonhead och Rocking´Rollin´ Rings of onion!
Vi börjar med ölen tror jag?
Den var inte alls smaklös och blaskig eller liknande?
Den var god, jag menar står det på plattan/burken att det är en "Summer edition" så förväntar man sig en sån öl, folk måste nog ändra tänket men jag är ingen expert.

Snacksen nu då, ja dom låg helt rätt i munnen hela vägen ner till magen men smaken känns igen på vägen, fanns inte denna påse i röd förpackning med nått liknande namn?
Hur som helst!

Bägge rekomenderas!

Cheers!! 

Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: yes we do :D



haha, lite svårt att vända på örhängena då de är designade så där :P Staven in i örsnibben sitter där den sitter liksom.

2010-06-05 @ 13:00:10
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Reckless Life

tur då :) har nämligen köpt några sånna där öl till SRF.



sv: Nejdå jag fiskar inte efter kommentarer haha. Sånna får jag tillräckligt av... heheehe skämtåsido. Men jag tyckte den var lite skabbig i fejjan :)

2010-06-05 @ 13:41:12
URL: http://recklesslife.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC"

sv; hahha jaså, så det blir tredje dagen idag eller? ;)

2010-06-05 @ 17:12:32
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow!! Hittade hit via BRM bloggen. Vilken karateblogg du har... Fantastiskt bra. Keep it up.

2010-06-05 @ 22:29:47
Postat av: Flickvall

Förlåt men jag tyckte inte Pistonhead gick ner :P Köpte en för att jag gillade designen. Föredrar öl med lite mer.. hmm smak? Nej men inte så blaskiga...

2010-06-07 @ 01:36:46
URL: http://flickvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn