src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Reach Out For The Light...

 

Gårdagen var helt perfekt, det var skit varmt väder så efter att jag hämtat Kevin och lämnat grejorna hemma så gick vi till spångan (slang för spårvagn), förövrigt tycker Kevin att det är rätt kul när vi säger så också.
Hur som helst så åkte vi till Netto och det var en spännande och bra butik måste jag säga, ganska bra utbud och billigt, blir absolut att åka dit flera gånger och handla på sig lite.
Medan jag ändå är inne på spårvagnar, visste ni att vi har en arg spårvagn här i stan?
Det har vi, tror det var Kevin som upptäckte den faktiskt då jag inte tänkt på det.
Här se själva vad arg den är:


Efter allt detta så gick vi ut till Folkparken och hängde där, det var fortfarande varmt och grymt väder, var tvungen att sitta rätt mycket i skuggan då jag ansåg att det inte gick att sitta i solen allt för länge för värmen.
Hur som helst efter massor av lek och timmar så gick vi hemmåt och så köpte vi glass på vägen, väl hemma så vart det mat och mys med film.

Ja där har ni det gott folk, så vad händer idag?
Vi får se, vädret är bra idag med och jag har som vanligt hört önskemål om Himpa och Parken så vi får väl se vart och när vi drar i väg.

Verkar vara nått fel på min TV-box och jag ringde och kolla, skulle visst bli kontaktad av dom så får vi se, men jag vet ju hur det är, dom kommer säkert inte höra av sig så jag får ringa dom i morgon ändå.
När man får det åtgärdat är också säkert en fråga som lär dröja om jag känner dessa bolag rätt.
Dock kan det vara bra för jag har tänkt att ringa dom och kolla över lite av mina priser på dom tjänster man har idag och se om man kan få ner vissa kostnader, med detta kan jag alltså nu skrida till verket.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

lät härligt du :)



sv: ja de var så GRYMMA. du ska lätt ta chansen!

2010-06-29 @ 13:34:48
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Jennifer

hahah vilken frän spårvagn :D



sv: tackar!

2010-06-29 @ 14:19:57
URL: http://fuckery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn