src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stand Up For Rock 'N' Roll...

 

Först vill jag be dig om att titta på din muspekare medan du surfar omkring här på min blogg, cool va?
Så då var det sagt, varit så mycket annat så jag har glömt att jag la dit det innan helgen typ.

Är seg som få här faktiskt och jag kommer aldrig riktigt vänja mig med dessa dygns omställningar som jag gör varje gång Kevin kommer hit.
Kul helg har det varit som ni säkert förstår med en hel del äventyr, känns bra.

Vad mer kan man berätta idag?
Är lite lätt tom i huvudet.

Tack för alla fina kommentarer kom jag på nu ang. "The Grimgoth Look", dock var det få av mina vänner eller annat folk som träffa på mig som märkte någon skillnad faktiskt, utom en på Jollyrockets som sa direkt när jag kom in.
nu förstår jag er tjejer lite bättre när ni vill ha komplimanger efter ni har fixat er fina för en utekväll, bättre sent än aldrig eller?

Hur som helst är jag nog för trött eller seg nu för att fortsätta detta inlägg för att senare komma på massor av grejor som man "glömt" att säga.
Brukar vara/bli så.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: ztizze

sv: nja man kan nog inte lyssna ohälsosamt mycket på Accept när allt kommer omkring... Ha en trevlig dag \m/

2010-06-01 @ 10:58:39
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm... sitter på Mac så jag tror detta med muspekaren funkar inte :(



Sv. Jag måste röra på mig för att behålla en någerlunda hyfsad mental hälsa... hade jag stanna hemma, hade jag fan blivit helt tokig!

2010-06-01 @ 11:23:38
Postat av: Clementina

Jag är också seg.

2010-06-01 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn