src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Scarecrow...

"Här blev jag upplyft på min faders arm.
Här blev jag vaggad trygg i moders famn.
Här nötte jag mina första skor.
"
 

Idag är det Nationaldagen så man får väl se hur den ska firas, vi ligger ju fortfarande i lä enligt mig när det gäller detta firande om man kollar hur Norge firar det hela, men man ska ju kanske inte klaga.

I går körde vi på som vanligt med lite WII och ölande, sen vart det The Crash´s minneskväll för Ronnie James Dio och det var fan i mig inte fel det inte, som vanligt var det folk man kände och träffade, körde en lugnare variant denna gång med renrakat och plattat hår.

Inga större förändringar och reaktioner vart det på det hela men vad gör det, när allt som räknas är att jag vet.
Energi nivån idag är lite mindre och tankarna spridda, men jag ska sätta mig på laddning snart så man orkar.

Levt i en liten annan värld denna helg och snart är det dags att ingå i den riktiga.

Nä, jag har redan suttit här nu för länge så nu överger jag er, på återseende och välkommen åter.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Sazzy

Svar : Haha, gött att du gillar't! :) Näh, jag snusar inte överhuvudtaget .. min läpp kanske ser wierdo ut eller nåt, men inget snus inte, phahaa! haft en trevlig helg?

2010-06-06 @ 13:04:38
URL: http://rockdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn