src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Acts Of Sin...

"Hey little sister
Are you ready to dance in the dark
Can you believe and defy death
"
"Hey little sister
Are you trapped in a life
Where you need a little something to kill time?
"

 

Det har varit full fart för både mig och Kevin här som ni säkert förstår och det har varit grymt kul faktiskt.
Massor av spännande har ju hänt och ni har fått följt med i en massiv uppdatering av olika inlägg här på bloggen också då jag sitter nu med massor av energi och idéer.

Vi mös massor igår och dessutom så gick vi ner i källaren, och gissa vad vi hitta där?
Jo vi hitta två par blåställs byxor som jag tog med upp, testa dom och dom passa än visst var det bra?
Kevin ville då också testa det andra paret och dom "passa" minst lika bra på han.

 

Så nu har man haft en "jobbar kille" springandes omkring här och det första han ville göra var att ta på sig byxorna igen nu i morse.
Vi ska gå ner i källaren och kolla om vi hittar ett par till som han kan ha hemma hos sin mamma också.

Planen denna enkla Söndag vet jag faktiskt inte för den känns som vanligt så där illa som det brukar på denna hemska dag, det är inget roligt att veta att i morgon tar vår tid i hop slut igen.
Men jag kommer ändå att kunna hålla fokus på annat skulle jag tro och sen kommer jag se fram i mot den ankommande helgen med och jag kan avslöja redan nu att det kommer bli grymt skönt.

Hoppas också med andra ord att man slipper det där allt mer välkända slaget mot ansiktet som får en att lägga sig ner på mattan i fosterställning, gråtandes och ynklig.

Nu vill jag ha en positiv förändring!

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Clementina

En vecka går ju så snabbt, vips är lille K tillbaka hos dig igen ju!

2010-03-28 @ 14:51:03
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Sant, så sant

2010-03-28 @ 14:52:14
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn