src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Coming From The Sky...

"I'm not ready yet
how to live my life?
I'm afraid of the wind, of the sun, to be free
"

 

Så då var den där hemska Söndagen ett minne blott och vi sitter nu inför starten av en ny vecka full med äventyr.
Och sen kommer det att vara full fart med Kevin som vanligt vilket känns skönt för på så sätt slipper jag min ensamhet som gör sig väldigt påmind nu känns det som.
Men ändå så är det nog inte det som tynger mig mest utan sitsen man är i.

Men det är ju som det är och det går liksom inte att göra nått åt för tillfället så det är bara att bita i hop och hoppas men överlever resan.
Och att en ljusning kommer snart.

Vill hellre ha "Rockin' all over the world" känslan i kroppen men kanske man kan få den snart, den har ju en tidens att slå till när man minst anar.
Så vi hoppas den infaller snart.

Nu ekar det bara i tomheten "I lead you to your destiny, I lead you to your grave" men man får vara glad för det lilla kanske?

Önskar att jag kunde skriva mer men det går inte, det finns inget att ge, det finns inget att visa.
Bara ett tomt skal med frusna känslor, avstängda till tillåtelse ges att visa dom och framför allt känna dom.

Ja, det märks att jag ogillar detta läge, men ändå kan jag inte låta bli att le lite snett och tänka på det som komma skall, friheten.

"I think you're crazy
Just like me
"

Kanske man skulle kolla lite på "The Zen Of Screaming" ??

Cheers!!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag känner igen känslan du beskriver.....har varit i liknande sits själv typ med arbetslöshet o så.Jag tog mig en funderare och till slut efter mycket om och men började jag plugga då släppte allt och en ny värld öppnade sig:-)det krävs mod o kamp med sig själv o sin(som jag hade då)självkänsla som fått sig många törnar. Jag träffade nya vänner till på köpet;-). Våga vinn o kramiz

2010-03-22 @ 19:11:08
Postat av: Grimgoth

Sofie:

Tack, det var fina ord och visst kommer jag kämpa på och söka vidare, det är bara lite mycket nu.

2010-03-22 @ 19:14:21
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Nord

"Rockin' all over the world" känslan kommer snart tillbaka ;)

2010-03-22 @ 22:04:24
URL: http://mikaelnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn