src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Eatin Aint Cheatin...

"I went down on her last night
From what i understand baby thats alright
I didn't screw her and thats the truth but i eat that vagina through and through
She rocked my stick and i blew my load
But right after, honey, i came home
I love you better than all the rest but eating out weekly i can't resist
So if you want to come with me, i'll show you what i mean
"

 

Den här Måndagen verkar inte bli som planerat men det gör inget för det kommer vara en del att göra ändå.
Nyss hemkommen från en sån där "jobbsökar kurs" det var information bara, i morgon har jag tid med mer personlig genomgång.
Så planen nu är att jag ska söka dom där fem jobben jag har hittat, sen är det bara hålla tummarna.
Ska även utöver det kolla upp två till intressanta ställen.

Efter det får jag se vad som blir, jag känner i alla fall att jag ska ta tag lite i mitt skapande på olika ställen.
Börjar lossna mer och mer och det känns bra.

Veckan tror jag dessutom blir bra eller hoppas är väl mer rätt ord, får se vad den kommer att ha att bjuda på.
Kommer ta den som den är och blir.
Samtidigt som allt detta ska göras så ska jag ta tag i lite framliggande inlägg här i bloggen med.
Spännande blir det hur man ska få in allt men det ska lösa sig, har ju hela dagarna och kanske framför allt nätterna på mig så.

Som ni förstår är jag både positiv och motiverad trotts att omkring liggande saker kan påverka negativt så försöker jag inte lägga fokus på dom, utan får ta den smällen när och om den kommer istället.
Saker och ting har en tidens att lösa sig i slutändan så vi får köra på den linjen.

Har nog inte så mycket att tillägga utan passar på och önska er en trevlig Måndag.
Ni kör vi på och blickar framåt!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: ztizze

Jag söker också jobb men satan va svårt det är att hitta något...Programmet som jag stissade med i Fredags heter Adobe After Effects....fattar ingenting så jag ska ta nya tag ....någongång :)

2010-03-15 @ 14:48:13
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

vad söker du för jobb =)? det e jävligt drygt att va arbetslös. been there done that. hoppas du hittar nåt!

2010-03-15 @ 16:36:12
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Pink Guerilla

Lycka till med jobbsökandet och skapandet min vän. Det fixar du! :)



Sv: Självklart ska jag följa med och höra av mig nästa gång:) Då blir det bira! ;)

2010-03-15 @ 20:11:04
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn