src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Edge Of The World...

"A journey without end, it seems like forever
We have walked alone
So maybe soon will know
Whatever future adventures lies ahead
"

 

Igår vart inte mycket som jag hade planerat tyvärr, men det gjorde inte så mycket för jag tog tag i det idag.
Personligt möte med min coach - Check
Söka dessa 5 jobben - Check
Förbereda lite inlägg - Check

Det får räcka för nu, senare blir det mer skapande, i natt vakna jag till med bubblande huvud, det slutade att jag satte mig vid datorn och öppnade upp photoshop och fixa det som skulle fixas.
Inte lätt som sagt att vara full med idéer ibland.
Sen fick jag i alla fall sova.

Dagen idag bjuder på kalas vårväder och det är fan så nice, känns som det pirrar rejält i kroppen nu och sakta likt vattnet så fruset börjar man vakna till liv igen.

Skönt att det börjar röra på sig lite omkring mig med lite motivation och grejor att göra med, denna dvala som man varit i har varat länge nog tycker jag.

Planen för dagen är faktiskt lite osäker än trotts detta, få se vad jag känner för och det blir så att säga.
Blir nog bäst så, ska först bli av med en stor sten som jag burit på ett tag men mottot "det blir dom det blir".
På så sätt kan jag blicka framåt och hoppas på en ljusare framtid.

Den inledande texten som jag använde mig av fick mig att tänka på ett parti i texten.
"We have walked alone" Men om det var VI så var VI väl inte ENSAMMA?
Eller tänker jag helt galet där?

Cheers!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn