src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I For An Eye...

"I for an eye, tooth for a truth
Pain in kind
Try to see things straight
The hate has made you blind
"
 

Igår när jag skulle lägga Kevin och börja läsa nattsagan så fick jag nog den svåraste frågan av honom genom tiderna.
Annars brukar jag alltid komma på ett bra svar.
Men inte denna gång.
Frågan lyder: "Varför har vi så konstiga ögon?"


Igår var så klart en underbar dag, Kevin fick dessutom gå på bio med sitt dagis igår, dom såg filmen Upp, han verka ha uppskattat den trotts att han sa att den var lite läskig, när jag fråga han lite senare var den bara kul.
Ja ibland undrar man...

Efter dagis så mös vi en hel del och åt mat, vi köpte även lite Torsdags godis (det är okej att fuska lite ibland), och vi passa på att köpa lite Fredags godis också (men hallå, vem orkar vänta till Lördag liksom?)

Idag ser det ut att bli ganska bra väder ute så då ska vi nog göra någon lekpark osäker med vår närvaro.
Blir nog bra skulle jag tro.

Vi blickar framåt och kör på med full fart som vanligt så klart det blir liksom lite roligare så när man bara improviserar fram sin dag.

Cheers!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn