src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Refresh The Demon...

"I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
"
 

Söndagen igår var bland dom segaste som jag varit med om och jag tror till och med Kevin kände av det för han var lika seg som jag, men detta hindrade oss inte från att ha lite skoj i tristessen, vi gick ner till källaren och hämta mitt tält och slog upp det i vardagsrummet sen satt vi där och campa och mös en stund.
Det var ingen vanlig camping tripp heller för mitt i allt kom det lejon och andra saker vi var tvungna att akta oss för.

Sen var det bara gos och mys i soffan.

Planerna för vad som skall komma i bloggen är rätt många som jag har i huvudet, känner mig som vanligt på topp och full med energi på den biten.
Får se när jag får ner allt också, för där kan det ju vara lite värre, men hela tiden på vägen ser man små tecken som gör att man orkar hålla på och driva detta framåt.

 

Jag själv mår så klart bra och jag ska ta tag i en del grejor här hemma och ringa lite samtal och annat som behöver göras så klart.
Det hela flyter på kan man med andra ord säga och det är ju skönt.
Redan trött på slask och blasket utanför bara, det är nog det värsta som finns, eller hur?

Funderar på att bråka lite med min dator också men det får vi se hur det blir med, skulle vara skönt att få lite ordning på den.

Nä, skulle kunna hålla på och svamla ett tag till känner jag men det är ni nog inte så intresserade av?

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse

mysigt värre! hur gammal e din son?

2010-03-01 @ 17:25:10
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn