src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Slaughter Of The Soul...

"Never again
On your forcefed illusions to choke
You feed off my pain
Feed off my life
"
 

Ibland undrar och funderar jag på saker och ting här i livet där man står.
Vad händer den dagen jag går sönder?
Vem finns där och tar upp bitarna och lagar mig?

Den dagen jag faller från stupet, kommer det att finnas någon där nere som tar i mot mig?
Dessa dar när man behöver prata, vem finns där som kan lyssna?

När man tappar fotfästet och känner sig så där liten, vem finns där som gör en stor igen?
Vem hör mina tankar och ser mina ord?

Vem och vilka kommer sitta vid min sida i vått och torrt?
Vem och kommer att få följa med mig resten av min resa genom livet?

Frågorna som bor där inne i huvudet ekar tomt och pulserar till jag blir mör och matt.
Jag lägger mig ner och sluter ögonen och drömmer mig bort till platsen där jag är lycklig.

När tar denna resa slut så man kan börja på nästa?
Kommer skatten vid regnbågens sken finnas där?

Snälla, ge mig svar på alla dessa frågor så jag kan sluta leta, utan bara sitta här lycklig.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag undrar också över dessa frågor.

2010-03-11 @ 11:37:27
Postat av: Linnéa

Svåra frågor det där, och jag tror inte att man nånsin får helt svar på dem



Sv:

Det är det verkligen:)

Jo har ju varit in här och kollat sen i höstas så jag tänkte det var dags att säga något också:)

2010-03-11 @ 16:03:00
URL: http://linneaburman.blogspot.com
Postat av: anake

Det finns inga enkla svar på dessa frågor utan jag tror att vi, var och en, måste hitta våra egna svar som passar oss. Det är ju det som gör livet spännade, vem vet vad som väntar runt hörnet...

2010-03-11 @ 20:16:46
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Hoppas du finner svaren.



anake:

Jo du har nog kanske en poäng.

2010-03-11 @ 20:26:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är stora frågor du tar upp och jag tror alla kännt sig små och sårbara ibland.Det kan ibland kännas som man e ensam om allt men spännande också att blicka framåt och se vilka människor som kommer en till mötes på livets stig. Ett ska du veta dock att jag finns där för dig om du vill.Kram

2010-03-11 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn