src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Crosses Made Of Bone...

"The twisted hymns - will forever be preached
A gospel of sickness - height of madness reached
"

 

Igår var som sagt en dag med full fart kändes det som, men framåt kvällen vart det mer och mer lugnt.
Jag gjorde en grymt enkel maträtt i går som faktiskt är hur god som helst, funderar på att lägga ut korten på den och berätta lite mer om det hela, men jag får se.

Kevin är hemma från dagis idag och får gå i morgon i stället, för då händer det lite extra roliga saker nämligen, mer om det i morgon.

Tänkte släppa er backstage i bloggen ett tag och berätta lite om vad som är på gång.
Jag har planer på ett "special inlägg" nämligen, ämnet avslöjar jag inte så klart, men går det som det är tänkt så är det nog det tyngsta jag någonsin gjort inläggs mässigt, det blir lite "skoj" fakta så klart men jag tror det även kommer att framkalla känslor av det lite mer "negativa" planet.
Som sagt, det blir tungt.
När det kommer vet jag inte, håller på att för arbetar lite nu bara.
(Håll ögona öppna är mitt enda råd eller följ bloggen via Bloglovin)

Och för den som tittar in senare i kväll så kommer ett "Samlingar" inlägg.
Spännande va?

Dagens planer?
Jadu, blir att börja med frukost (för min del) när jag är klar här.
Sen känns det som vi kommer att ta dagen som det kommer, blir det fint väder kommer vi troligen att njuta av det så klart.

Dags att ta tag i dagen och grejorna här.

Tack också för era tips ang. solglasögonen!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag tycker du är så rolig att du samlar på saker. Du låter lite som ett orginal (på ett positivt sätt). :)

2010-03-10 @ 11:15:18
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Tack, men grejen är ju att det hela har inte börjat som "att nu ska jag samla" utan bara har sparat dessa grejor.

Och en dag så inser man att man har lite udda saker och där med är lite av en samlare.

2010-03-10 @ 11:21:27
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: SANIBO

sv: thanks! :)

2010-03-10 @ 15:53:21
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Vanadesse

äsch trams ;D shoppa är jättekul ;)

2010-03-10 @ 18:05:01
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn