src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Damned Land...

"Well the life that he has given
Full of riches and sucess
Has a price that I made good in blood to pay.
And the light he now is showing
"
 

Att det var en ganska händelserik afton som jag fick uppleva kanske ni redan förstår?
Inte varje dag man får fota och kolla på en räv.

Sen finner jag faktumet att svenska folket väljer Pernilla Wahlgren framför Crucified Barbara irriterande, har dom glömt bort att det handlar om en internationell tävling?
Se bara på året 2006 då Lordi vann.
I rest my case!

Och sedan ska man sakta bygga upp resten av detta otroligt spännande inlägg, helst ska det vara lite informativt på vägen också.
Lite kittlande spänning är nog inte fel heller.
Djup och budskap får man så klart inte glömma på vägen.

*bild*
*bild*

Visst var det spännande att se mina nya kläder?
Gilla ni min lipgloss?

Sen får man inte heller glömma att skriva inköpsstället.
Sånt är otroligt viktigt om man ska bli framgångsrik.

Eller vänta nu?
Gör som jag i stället, skriv om absolut ingenting och hoppas på att ingen märker nått.
Skit i alla spelregler och gå din egen väg.

"Varför gå med den gråa massan när man kan sätta på sig svarta kläder och gå i mot den?"

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Clementina

Men går det att jämföra Crucified Barbara med Lordi. Lordi var väll mer en annorlunda grej och det var väll därför de vann känns det som. Men jag kan också undar varför P.Wahlgren gick vidare. Jag tror dock inte att Crucified Barbara hade vunnit internationellt i den stora finalen sen.

Men vilka röstar tror du? Jag tror det är mycket tjejer/kvinnor/barn och inte så mycket storstadsbor i genomsnitt. Det är ju ingen slump att Darin och Peter Jöback gick vidare.

Och ja, du var söt i ditt lipgloss, as always.

2010-03-07 @ 17:16:21
Postat av: Micke

hahahaha!

Så jävla rätt!

Våga gå mot strömmen, ALLTID!!! :-)

2010-03-07 @ 19:31:52
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: anake

Gillar din nya stil och dagens outfit =D

2010-03-07 @ 19:34:53
Postat av: Stones

Visst är det synd att de inte gick vidare, har dock inte följt Melodin överhuvud taget, inte riktigt min grej lixom, gillar dock bidraget som Crucified Barbara hade, en mysig liten sak.



Shysst blogg.



//Stones

2010-03-07 @ 19:43:07
URL: http://tuneoftheday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn