src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Last Effort...

"You're a being of the darkest descend
You don't belong anywhere
You're always hungry, but never content
All of your sins, you could never bear
"

 

Idag har jag absolut inget speciellt att skriva om utan jag får hitta på lite vart efter som och det ska bli spännande.
Jag har som vanligt en del att fixa och ta tag i här hemma, samtidigt som jag skulle vilja få lite annat gjort på andra ställen och här hemma så klart.
Att man sedan troligen kommer få lite film besök är så klart inte fel men det gör mig ännu mer stressad hur jag ska lyckas klämma in allt.

Ja, jag vet att jag egentligen har hur mycket tid som helst på mig då man bara stryker här hemma nästan hela dagarna och inte gör nått av värde, men ändå.
Bägaren håller på att rinna över och det är ingen som stänger av vattnet.

Men jag är glad och nöjd ändå.
Jag får ut en del av det liv jag vill ha ändå faktiskt och jag är van vid detta, lite väl van kanske, men vem bryr sig?

För många pusselbitar fattas och ritningen är tappad och bortblåst sedan länge, det enda jag har nu är mitt lilla ljus som brinner där i slutet av denna tunnel som jag sakta gräver mig fram i.
Undrar hur länge det kommer att brinna?

Idag kommer vara en bra dag trotts allt tror jag eller hoppas snarare, i morgon kommer nog lite av denna förändringens vind blåsa på mig och jag hoppas på att jag får följa med till en bättre plats än den jag är på nu.
Den som lever får se.

Spännande är ordet och som vanligt får framtiden staka ut min krokiga stig som jag går på.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Filmbesök låter bra.

Och så vet du vad du skall maila till mig snart va! Nyfiken väntar. Bra! :)

2010-03-03 @ 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn