src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Night Of The Demon Lord...

"Dread the end of summer
On the blackest of all nights,
The feast of samhains waking
In the mist of pagan rites.
The sunlight now is waning
"
 

Igår var det underbart väder ute, soligt och lite små varmt.
Det hela fick mig faktiskt att vakna extra till liv, kanske är det verkligen så att våren är på väg nu?
Kan redan se dom gröna fälten som lyses upp av solen och man sitter där och gottar sig.
Doften av grillat och en kall öl i handen med gott sällskap, fasen det är så man längtar!

Var det någon mer där ute som fick lite vårkänslor i kroppen?

Kevin och jag käkade pannkakor och kollade på Piff och Puff, sen tog vi ett skönt bad och mitt i allt så kom det både gäddor och hajar, farliga vatten det där.
Petson och findus vart det efter det med mera mys och pys.

I morse hade jag glömt ställa klockan, men det var tur att jag vaknade till min inbyggda så det vart absolut ingen panik till dagis vilket var skönt så klart.

Idag har jag inte gjort några speciella planer så jag ska höra med Kevin om han vill göra nått speciellt, annars tar vi det hela som det kommer.

Jag ska nu ägna mig lite snabbt åt egna grejor och ta det rätt lugnt.
Så ser väl dagen ut kan man säga?!

Cheers!!

 

Kommentarer
Postat av: Pink Guerilla

Himla mysigt ni verkar ha det - man önskar ibland att man hade barn verkligen:) KRAM!

2010-03-09 @ 11:53:47
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: Clementina

Jag älskar våren. Ser fram emot den.

2010-03-09 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn