src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

To The Light...

"I'm taking a break because I'm losing it again
And I wanna relate without you thinking I'm insane.
Oh, it's the same another train. Just sitting around with record in my brain.
"

 

Idag när jag vaknade så var det med nya ögon jag såg världen omkring mig.
Kanske det berodde på att jag bara tog tid för mig själv hela dagen igår?
Bara pyssla om mig och lappa sakta i hop mig bit för bit?
Låg där i drömmarnas land, stilla och fri.

Röriga men ändå rätt starka drömmar avlöste varandra, såg på lite serier och lite film.
Sen vakna jag med ett ryck vid 4-5 i natt/morse för att inte kunna somna om så då satte jag mig där och kolla på TV igen för att sedan somna om senare igen.
Tuff natt kan man tycka men jag älskar det.

Börjar känna hur det börjar sakta bubbla i mig igen och jag känner mig sakta levande igen, och en del av denna läkandes kraft fick jag nog från att jag släppte ut mina känslor i tårar.
Något jag har lite svårt för ibland, men det är skönt att få vara så där ynklig och ligga där och bara släppa lös allt.

Nu har jag också nått och se fram i mot och det är nog det som ger mig mera styrka också skulle jag tro.
Och det finns mer jag skulle kunna skriva och visa här men det räcker med att jag vet.

Så idag är det en underbar dag med fint väder och allt känns så där härligt som sig så bör.
Jag kommer ta denna dag med storm så att säga för att sedan dra vidare mot oändligheten och vidare.

Nu ska jag fortsätta att sjunga och vara glad.

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn