src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Until Eternity Ends...

"Don't get many things right the first time.
In fact, i am told that a lot.
Now I know all the wrong turns,
the stumbles and falls,
brought me here.
"
 

Igår var en sån där perfekt dag som jag fick känna mig levande i, det hela började med att jag paniköppna Photoshop och han precis göra det jag skulle för att spara för att sedan rusa ut till bilen där mitt X väntade för att sedan följa hem till henne och skriva ut det som jag precis gjort.
Väl hemma var det bara att sätta i gång med lite uppdatering på The Crash sidan för att mitt i allt underhålla två personer på msn.
Väl klar där så var det dags att uppdatera bloggen för att sedan äta nått lite snabbt, väl klar med det dröjde det inte långt innan det ringde på dörren för film besök, dock vart det ingen film utan dator fixande och skitsnack.

När jag väl var ensam så var klockan runt 23, jag kunde då innan äntligen få slappna av i soffan läsa en grym kommentar som löd så här: "Jag har lagt en länk till din blogg från min. Du har ju en av de bloggar jag läser så ofta jag kan."

Efter som jag är en nyfiken natur så kollade jag in bloggen i fråga och min blick fick möta länken.

Jag vart så glad så jag tror att jag skrek rakt ut av uppskattning och skynda mig in på bloggen för att tacka för länken.

Sen att det hände trevliga saker på Facebook var bara extra krydda, alltid kul med folk som skriver till en.
Svarat har jag gjort idag också, och ska jag vara ärlig så känns det nervöst nu.
Men det är en annan historia.

Full av tankar lyckades jag somna vart efter, för att sedan få ett blixtnedslag i huvudet, jag for upp och kollade upp saker och ting, detta är runt 3 hugget i natt, sen när jag hittat det jag sökte la jag mig sakta till ro igen och började bygga inlägget i mitt huvud, och det får ni sedan njuta av redan i kväll hade jag tänkt!

Idag har jag varit på ett möte på AF, trotts deras otroligt tråka och oinspirerade möten vart jag peppad.
Den där moroten jag snacka om i går kanske redan nu har dykt upp?

Sen vill jag ha helg och hoppas att planen som är håller i sig, bara personen som jag ska träffa inte är för sjuk!
Håller tummarna.

Nu ska jag fixa och dona här hemma med hög musik och sjungandes till.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Renée

mitt länknamn hos micke är häftigare :D

2010-03-04 @ 13:38:17
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

sv: Premiären av Alice i Underlandet var jäkligt rolig! Kul människor och filmen var bra!

2010-03-04 @ 14:50:04
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn