src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Why Trust You...

"You come on strong with a great big smile
But your teeth are as sharp as a crocodile
You promised me the moon and the stars and the sun
But you never did nothin' for anyone
"

 

Då var det starten på en ny vecka igen.
Jag måste ta tag i lite saker som inte blivit gjort på ett tag nu, bara bita i det sura äpplet och köra på, motivationen till har inte funnits men nu struntar jag i den och kör ändå.
För jag måste, den här veckan kommer dessutom vara en bra vecka.
Det är ju nämligen min Kevin vecka, så då blir det full fart framåt och vi får se vilka äventyr vi hamnar på.

Mitt liv känns just nu positivt och bra, känns som det är bra period i det också.
Och sen att man får små saker på vägen som förgyller är så klart inte heller fel.
Som igår när reklamen kom, ja nu undrar ni hur man kan bli glad över lite reklam kanske?

Ni minns säkert hur jag tjatat om min lite försämrande syn?
Har ju inte blivit av så klart att jag kollat upp den, ni vet ju hur det är?
Man säger ju så mycket men gör ofta inte allt!

Hur som helst så kan jag och ska jag nu ta tag i det hela, allt på grund av detta lilla blad som damp ner i brevlådan.

 Glasögon Magasinet here i come!!

Men hur blir det då?
Kommer han passa i glasögon?
Kommer vi ens få se han i dessa glasögon?

Det är säkert frågor ni sitter och tänker nu?
Tillåt mig att påminna er om "Naughty School Teatcher".

 

Sedan har jag hittat två saker jag absolut vill shoppa loss på, problemet är bara att jag inte riktigt vet var man kan köpa dessa eller vad dom nu ens kostar.
Men det hindrar mig inte från att fortsätta drömma om dom.
Här är då dessa grejor jag vill ha.

  

En helt underbar fåtölj och häftiga ljus, vet ni inköps ställe och pris är jag glad för tips.
Och med dessa rader tackar jag för mig.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Renée

sv: redan fixat. berodde på att hon lösenordsskyddat bildlänken hon la på min blogg när hon gjorde designen :)

2010-03-08 @ 10:40:10
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja den var faktiskt väldigt bra. Mycket äventyr och lite rolig då och då :) Sevärd är den i alla fall.



Dom där ljusen hade jag inte tackat nej till! :D

2010-03-08 @ 11:09:07
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Michalw

Grym fåtölj, ljusen med för den delen :)



Glasögonmagasinet är bra, billiga i alla fall när jag gick där.

2010-03-08 @ 13:21:55
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: SANIBO

HAHAHA you naughty little bastard!



sv: o hellyea ;)

2010-03-08 @ 15:17:45
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Clementina

Jaja, jag hade väll på känn att lilla Naughty School Teacher skulle poppa upp igen bara sådär. Men vilken bella donna.....förstår att norrköpings karlslokar har det jobbigt när en sådan snärta går lös i krokarna.

2010-03-08 @ 16:43:51
Postat av: Grimgoth

Clementina:

"Naughty School Teatcher" är så klart ett kärt återseende, men det du verkar glömma är att faktiskt även män kan vara "Naughty School Teatcher" ;)

2010-03-08 @ 16:50:58
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Va....vad menar du då? Menar du att Naughty school teacher är en man? Nu blev det snurrigt.

2010-03-08 @ 16:55:22
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Ja, det kanske vart lite snurrigt, men så är det :D

2010-03-08 @ 16:58:20
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Alltså.....ja, det här var lite svårt att ta in för mig känner jag, men tack ändå att du berättade hur det ligger till. Superschyrre!

2010-03-08 @ 17:09:25
Postat av: anake

Vilken jäkla häftig fåtölj!

Du är ju för söt som Naughty School Teacher ;)

2010-03-08 @ 20:37:45
Postat av: Grimgoth

anake:

Ja visst är det!

Undrar vart man kan köpa den bara?!

Tack :D

2010-03-08 @ 20:40:32
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Nord

sv: elle hur, den är så sjukt grym!

2010-03-08 @ 22:23:28
URL: http://mikaelnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn