src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You Shook Me All Night Long...


"She was a fast machine
She kept her motor clean
She was the best damn woman that I ever seen
She had the sightless eyes
"

När jag inte är på så där topphumör som jag brukar vara så försöker jag alltid leta upp någon musik som kan förändra det hela.
Och den här är då klockren, speciellt med videon till.

"Taking more than her share
Had me fighting for air
She told me to come but I was already there
"

Sen att texten är både lite rolig och bra så kan man inte annat än digga med och sitta där med ett stort leende på läpparna.
Hela kroppen börjar vibrera av lycka och man vaknar sakta till liv.

"Shook me all night long
Yeah you shook me all night long
"

Efter ett tag blir man så varm och svettig av att hoppa omkring och digga till där här låten så man måste sätta sig ner ett tag för att hämta andan.
Men snart är man tillbaka efter mer.

"Made a meal out of me and came back for more
Had to cool me down
To take another round
Now I'm back in the ring to take another swing
"

Och nu finns det verkligen ingen återvändo, det är bara blunda kallt och följa med till tonerna och känna vibrationerna.
Känn hur det skakar i dig och hjärtat rusar.

"Cause the walls were shaking
The earth was quaking
My mind was aching
"

Nu är det bara lite kvar, du kör vidare fast du är trött och egentligen inte orkar.
Nu är det dags att klämma ut den sista energin ur kroppen.

"You really took me and you
Shook me all night long
Ooooh you
Shook me all night long
"

Nu känns allt genast bättre och man är gladare än någonsin.
Och trotts att låten slutat för länge sedan så ekar musiken ännu i huvudet.
Det är det enda du kan tänka på.

"Your really took me and you
Yeah you shook me, yeah you shook me
All night long


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

hahaha Så underbara kommentarer till texten! :-D



Kolla in min resumé av mitt första år som bloggare! :-) Och sprid ordet...

2010-03-19 @ 20:29:30
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC''

AC/DC!!! älskar låten! älskar bandet!

2010-03-19 @ 20:29:34
URL: http://rockaholiic.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha jag älskar mina arbetsbyxor, eller det är jimmys väldigt gamla men inte en chans att han får på sig dom nu så jag har tagit över ;)

2010-03-19 @ 21:16:45
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

bygga är så kuuul! man lär sig nya saker hela tiden :) fast jag har redan byggt en egen garderob för ett par år sen så nu visste man hur man skulle göra :)

2010-03-19 @ 21:17:52
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: anake

AC/DC får verkligen upp pulsen på en....och får mig på topphumör ;)

2010-03-19 @ 22:33:43
Postat av: Kicki

Diggar din blogg :)

2010-03-20 @ 06:56:25
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn