src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hell Knows...

"You may find me lying on some desert road.
My eyes wide open to the universe.
And what lies there, is just something I left behind
"

 


Gårdagen klarade vi av bra tycker jag, för jag fick lite till gjort men ändå räckte det inte hela vägen men jag ger inte upp för det, och sen att Kevin fick en bra dag då hans dagis åkte till Kolmården var så klart en bonus både för han och mig, och det är lite lustigt för vi hade pratat om det, att vi kanske skulle åka dit.
Han berättade om sin dag och vilka djur osv. han fått sett.
Kul var det så klart.

I dag är det fint väder men lite kallt i luften kanske men det ska inte stoppa oss från att gå ut tycker jag.
Klockan får bli lite mer bara sen ger vi oss ut på äventyr, kanske vi skulle ta den där skogs turen som jag pratade med Kevin om för ett tag sen.
Har en plan på ett roligt ställe att åka till med han, han har redan vart där med dagis och han hade uppskattat det väldigt mycket, så vi får se hur det blir med det.

Med mig blir det bättre och bättre, energin bubblar på så att säga, saker omkring mig påverkar mig också positivt just nu och det är ju bara bra, i går kväll var ett sånt exempel.
Va lite seg och slö och sen vart jag glad och pigg.

Nä, nu ska jag ta tag i denna dag.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Aha, då vet jag, hade ju inte hunnit läsa här ju.

Energibubblor är bra bubblor :)

2010-05-06 @ 11:18:57
Postat av: VERONICA

alltid härligt med lite positiv energi :D Ha en bra dag!

2010-05-06 @ 12:27:34
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: klart du ligger kvar på listan över bloggare jag följer :) Gillar din blogg ju!



Rock on!

2010-05-06 @ 12:33:35
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Vaha

Möörk sida du!

2010-05-06 @ 12:42:07
URL: http://vaha.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Kolmården har jag inte varit på under 1000 år. Verkar kul.



Tyvärr tror jag de tagit bort Fantomen från Eskilstuna Zoo :( Kalle Kunskap tror jag ska ersätta...

2010-05-06 @ 17:58:53
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn