src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Hellhammer...

"can see it in your eyes
You love the masquerade
And you don't seem to care
"

 

Då var det dags för en ny vecka att vara kreative på och ta hand om, bara köra vidare på det jag hållit på med en längre tid så jag vet vad som ska göras och vad som ska presteras, där med inga problem troligen.

Som vanligt tomt här nu efter en vecka med Kevin men en vecka går fort och snart är det dags igen, man är liksom van men ändå så kommer tomheten på besök.

Tänker på lite planer/inlägg som ska göras i bloggen också, ska bli spännande och kul, inga svåra eller konstiga saker utan det kommer att flyta på då jag sedan länge känner mig bekväm i detta bloggande.

Kanske dock jag skulle försöka aktivera er läsare i nått spännande?
Vad säger ni?
Vad som helst, kom gärna med förslag.

Cheers!!



Kommentarer
Postat av: Clementina

Jag skall fundera ut något förslag. Kommer inte på något så där direkt.

2010-05-10 @ 14:21:01
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: mjo, men LÄSKIG :/

2010-05-10 @ 16:09:05
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: Vanadesse.

okej tack d va ett bra svar :)

2010-05-10 @ 21:26:47
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Den där Elin

Jaadu, det är verkligen någonting som borde kännas igen av alla föräldrar och blivande föräldrar ,de som inte känner igen sig borde inte få skaffa barn...

=)

2010-05-13 @ 08:31:25
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn