src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Pure Desire...

"Why trust you
You never made a dream come true
"

 

Gårdagen igår var lätt busy faktiskt, direkt efter dagis upptäckte jag att nalle samt cyckel inte var med skickat så då ringde jag och kolla upp det, efter ett tag kom vi fram till at vi fick gå och hämta dem, vi tog även med Kevins Sprak cyckel, väl hemma så fortsatte jag med maten som jag hann påbörja innan.
Efter det så drog vi till en polare till mig för lite skitsnack och annat skoj kan man säga.

När vi kom där i från var klockan ganska mycket och jag kände av min lätta trötthet och det gjorde nog Kevin med då han innan hade suttit och jäspat i soffan.

Jag ägnade resten av kvällen av bara finnas till i soffan och softa, det var skönt och är faktiskt lätt trött idag med.
Hoppas på att det dårliga vädret som är just nu lättar upp så man kan vara ute lite igår då det inte vart så jätte mycket av den varan igår precis.

Hade en eller flera skumma drömmar igår också, dom fick mig faktiskt att inse en hel del, lustigt måste jag säga, hur som helst tar jag detta som ett tecken.
Vi får se hur jag ska förvalta det hela nu bara.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja visst är dom :D hur är det med dig annars då? :)

2010-05-18 @ 09:32:32
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn