src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Rock N Roll Proletariat...

"I am still ready
I am still fired up
Show me the way you move on
Sharing the night together oh baby
Take the lead and here we go
"
 

Efter som det är varmt ute och sommaren är här verkar dom flesta bloggarna vara ute och njuta av det fina vädret och jag har inte varit sämre, vid min sida så har Kevin varit med så klart.
Det vart en sväng till Folkparken igår igen också, vi hade lite tur och träffa på en av Kevins dagis kompisar där som han genast började busa med.

Tanken hur lätt det var när man var barn slog mig också igen, bara gå fram till första bästa liksom sen har man en kompis att leka med, ibland önskar jag det vore så enkelt ibland som vuxen.
Varför ska vi göra allt så komplicerat för?

Man ska vägas, mätas och hålla måttet känns det som.
Bara en tanke.

Väl hemma så vart det sedvanligt mys och film tittande, rent slappande kan man säga efter en låg dag ute.

Vi har det så klart bra och jag mår som jag bör dvs. bra.
Livet och vardagen tuggar vidare liksom,  i morgon måndag innebär att ta tag och fortsätta mitt jobbsökande.
Är det någon där ute med bra tips så är det alltid bra.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sv: Ska se ifall jag hittar något, så kan jag lägga upp på min blogg =)

2010-05-23 @ 12:39:39
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Ja, visst är det coolt hur barn bara:

-Ska vi lajja?

-Okej'rå!

Så är de igång :D

2010-05-23 @ 23:29:31
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn