src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Sandman...

"I got the same bad dream every night
My love is gone- out of sight
My brain is manic, my mind insane
I gotta tell ya, it's that long ride
"

 

Frågan som många av er säkert har idag är väl "Hur lång tid tog det innan Kevin upptäckte leksakerna"?
Inte alls lång tid alls kan jag avslöja men det vart lyckat ändå, som någon sa i kommentarerna i går "Barn är väl lite som blodhundar när det gäller att finna leksaker".
Visst vart det så.

Vi kom hem rån dagis, jag var i köket och börja packa upp maten vi handlat, Kevin gick ut i Vardagsrummet.
Hörde då ett "Pappa!!?".
Jag bad han komma till mig, han kommer då in med leksakerna i handen lätt förvånad, jag får en stor kram och ett rungande tack.
"Det här var ju exakt det jag önskat mig" så nu dunkar jag mig på axeln och säger "good work".

Idag känns med andra ord lättare och bättre för mig, och jag har planer på att faktiskt ta tag i lite saker som jag skjutit på nu en tid.
Sen ska jag också göra lite andra förändringar längre fram med så klart allt detta för att kunna och kanske framför allt orka gå vidare.

Ni vet dom där små sakerna som egentligen inte är så svåra att ta tag i men ändå så skjuter man på dom?
när man gjort dem så sitter man där med ett leende och känner sig lite nöjd över sig själv.

Så är planen, önska mig lycka till.
Men börjar jag lär resten säkert flyta på som planerat.
Gäller som sagt bara att ta det första steget.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Last Exit

Sv. Schyst! Känns tryggt att nån kommer föra vidare mitt verk om jag blir eliminerad, men du vet att du utsätter dig för livsfara... Tänk på Kevin! ;)



Peace

2010-05-04 @ 10:57:36
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Du får ge dig själv en present då och då för att själv få lite positiv energi. Tror det var Dale Cooper i Twin Peaks som föreslog något liknande, men han gav sig själv en liten belöning varje dag :D

2010-05-06 @ 17:54:24
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn