src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Boardwalk Empire...

 

Boardwalk Empire
utspelar sig i förbudstidens Atlantic City, med Martin Scorsese och ”Sopranos”-författaren Terence Winter vid rodret och Steve Buscemi i sitt livs roll.
Scorsese har regisserat pilotavsnittet och CANAL+ premiär ligger bara sex veckor efter urpremiären i USA.

HBO har ännu en gång tagit fram en storslagen, verklighetsbaserad skildring av ett spännande skede i USA:s historia. 
Serien är inspirerad av boken “Boardwalk Empire: The Birth, High Times and Corruption of Atlantic City” av Nelson Johnson.

Del 5, Nights in Ballygran
29/11 20.00 Canal+ FilmHD
29/11 20.00 Series
30/11 21.00 Series

Canal+ Episodguide

  
 
 
"When alcohol was outlawed, outlaws became kings"

Vet inte vad ni tycker och tänker, men jag kommer absolut att börja följa denna serie.
Man kan nog aldrig får för mycket serier att följa, eller??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Fred

Tävlingen är avgjord... Vann du?

2010-11-26 @ 22:09:23
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Micke

Mycket nyfiken på den serien!!!



sv:

Hahaha Ja, som grundare så kan du ju göra precis som du vill utan att råka illa ut. ;-)

2010-11-26 @ 22:34:57
URL: http://loveliferock.blogg.se/
Postat av: michalw

sv: Absolut, respekt är a och o i bloggvärlden, om man har ambitionen att bli omtyckt i av andra bloggare.



Om jag nu bestämmer mig för att börja svara i min egen blogg så kommer jag, som sagt, säga till om det både i inforutan och i punktlistan ovanför kommentarsfältet. Om folk glömmer eller inte orkar kolla tillbaka så är det deras förlust, speciellt om det är ett vettigt svar på en vettig fråga de vill ha.

Jag tror att "Klick klick-generationen" börjar fatta ganska snart, har märkt att det börjar bli vanligare och vanligare att folk svarar i sina bloggar istället för att återgälda besöket.



2010-11-27 @ 01:01:34
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Fred

Jo, just det... Kommer ett inlägg om det senare idag! Skivan ska iväg på pressning på måndag och sen tar det ett par veckor skulle jag tro, sen skickar jag den!

Kul att du vann, hoppas du gillar den!

2010-11-27 @ 14:17:42
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn