src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Booze, Broads And Beelzebub...

 

Så där då var man hemma igen efter en resa till Stockholm, och vilken resa sen då.
Givetviss hade jag som vanligt med mig min digitalkamera så jag nu kan bjuda på några bilder...

 Det började på stationen här hemma i väntan på mitt tåg, resan gick faktiskt fort och det var bra, väl framme yrade jag omkring och hittade sedan mitt sällskap.

 Vi gick som vanligt till Harry B James för en öl och lite skitsnack så klart, det var skönt att äntligen vara på plats.

 Den här såg jag på deras vägg och vart lite sugen på att vilja ha den hemma men vi gick där i från och gjorde stan lite i stället.

 Tror denna är Whiskey hemma efter stan men jag är inte säker så klart, det är lite oklart, men gott och skönt att vila sig efter resan så klart.

 En bandslipmaskin hade köpts och dessa följde med som vi inte hade en anning om vart de skulle sitta eller vara till. Men dessa ska sitta i två hål så maskinen fungerar och är kol. Konstigt att dom inte skriver sånt i instruktionsboken.

 Efter det felet så började vi leta efter fler och nu vart det "finn fem fel"?!

 Detta fann vi hysteriskt kul och fortsatte leta fel och denna gång vart det "finn sex fel"?!
För er som inte förstår så är inte jag heller säker på det hela heller nu men jag tror det gick ut på "vart den nästa ölen var??"

 Sen var det äntligen dags att ta min gammle goda vän Captian Morgan i handen och där med också bli pirat kapten och dra ut på dom nio haven (dom 7 är för lekmännen).

 Innan jag klev ombord på min skuta så var jag tvungen att kolla min matchvikt och som ni ser så har jag gått upp ett kilo sedan sist, och folk som inte tror på mig när jag säger att jag börjar bli "tjock" får nu känna sig lite överbevisade.

 Så då var man äntligen ombord bakom rodret på skeppet och vi styrde mot nya äventyr och satt och skrålade långt in i natten.

 I morse vaknade jag upp hemma igen och mitt minne är lite luddigt, men jag hitta denna biljett så det måste vara sant att jag inte varit hemma.

Tur man tog så mycket kort och bra sådana med, så man verkligen minns samt kan visa upp på bloggen så man kan känna sig som en bra bloggare.

Nu måste jag springa vidare här hemma och fixa och dona.
Men hoppas ni gillar denna totala rapport från min helg i alla fall mina kära läsare!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

hehe tack så mycket jag gillar oxå de där bilderna =)



allt väl?

2010-11-15 @ 13:02:54
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Annely

Du verkar ha haft en riktigt rolig helg, nice! :D

2010-11-15 @ 13:09:07
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se
Postat av: Fredrik

Nice att komma iväg lite! Var fan länge sen jag var i huvudstaden. Ha det bra! \m/

2010-11-15 @ 13:27:34
URL: http://kreem.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: Eller hur!!

2010-11-15 @ 13:28:37
URL: http://amiinside.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Fan vad nice! Verkar som en riktig röjarhelg! :-D

2010-11-16 @ 10:16:34
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Hell

Vem vill inte ha Harry B James bar och inredning? ;)

2010-11-16 @ 22:38:23
URL: http://djavulensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn