src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sleepless Again...

"I need to ease my mind
And kill what burns inside
"

 

Jag valde en av kommentarerna igår: "Tycker inte alls att det är grymt tråkigt att läsa din blogg, gillar dina inlägg. Dom är intressanta!" - Rockaholiic

Undrar vilka inlägg hon/du tänker på för dessa är väl fan varken kul eller intressant?
Hur som helst ska jag inte vara den som klagar för det är väl roligt om ni tycker så!
Har ni tänkt på en sak?
Det är snart helg!
Bara dagen idag samt morgondagen att slå ihjäl sen är Fredagen här.

Ska verkligen bli kul och skoj får man hoppas, undrar också om man kommer hinna det man ska och hur allt kommer bli, tror inte det blir några problem då det mesta brukar lösa sig men ändå känner jag mig lätt splittrad.
Jag kör utan skyddsnät och plan tror jag och lägger ödet i andra händer och tidrum känner jag.

Vad fan sitter han och yrar om nu tänker ni säker där ute?
Ja, ibland undrar jag med men jag har nämligen lite planer för denna helgen och det ska bli spännande.
Kanske ni i efterhand får se massor av spännande bilder från mitt äventyr?

Ni vet säkert sedan länge hur det funkar här och där med jag, den som lever får se och där med slår jag in en helgardering utan att säga för mycket eller lovat desto mer.
Win - Win...

Snön som kom igår ligger kvar lite lätt och det är skönt, nu får det bli lite kallare så den inte försvinner och man kan börja planera in årets pulkaåkning, snögubbe bygge och andra skoj saker som snön bjuder på.
Allt detta i förd T-shirt, långärmad, skinnjacka och jeans, på fötterna har jag mina härliga skor.
Finns inga undanflykter gott folk, bara ut och lek i snön!

Har ni tänk på en sak till?
Tomma tunnor skramlar mest...

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: L

Skit cool! Festival och solsemester i ett! Synd att man inte har pengar till det bara :P



Det ska jag göra!

2010-11-10 @ 14:37:06
URL: http://amiinside.blogg.se/
Postat av: Clementina

Du är gauuuulen karlslok. Jag fryser bara jag hör om skinnjackan......brrrrr. Vantar? Nä, tänkte väll det.

2010-11-10 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn