src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Beach Boys Musik Blir Film...

 

En film baserad på Beach Boys musik är i görningen rapporterar NME.
Det är filmbolaget Twentieth Century Fox som har lagt vantarna på rättigheterna till den ännu obetitlade filmen.

Filmen är inte tänkt att bli en redogörelse för surfrockarnas karriär, utan mer en film i stil med "Mamma Mia", där Abbas musik fungerade som inspiration till handlingen, två producenter som tidigare jobbat med musikalfilmen "Hairspray" uppges vara involverade i projektet.

Kanske vore kul att se då gruppen gjort en del kultlåtar genom tiderna?

Cheers!!
 


Kommentarer
Postat av: radiogirl

Jag har för mig att jag sett en film som handlade om Beach Boys....ok nevermind, säkert kul med en ny film. Jag har för mig att dom inte hade det så lätt dom där killarna, och good vibrations är ju hur bra som helst!

2010-10-05 @ 21:45:56
URL: http://www.radiogirl500.blogspot.com
Postat av: Emmelist

ja det var en klockren kväll :D



men asså finns det inte redan en film om dom? hah. kanske jag som är lite efter...

2010-10-06 @ 08:37:32
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn