src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Das Unruhe (Secrets of Black Smarts)...

"One by one, the fools suck you in
Like many others before
No guilty conscience, just another sin
They're truly rotten to the core
"

 

Igår var en lite spännande dag, jag var på rekryteringsmässa på AF igår, det var en del företag där så man fick chansen att snacka med dom och presentera sig, snacka med 3 företag som jag kan tänka mig så ... ursäkta jag fastnade på en sida som jag ska lägga in CV på.
Sen ska jag fortsätta med det på några till av dom företagen jag "träffade" igår.
Kanske inte så intressant men va fan!

Annars vra kvällen lugn och härlig med lite film och slappande, idag drog jag och handla och sedan dess suttit här och gjort det jag gjort.
Än är man inte klar som sagt.

Nä, måste nog ta tag i det jag påbörjat nu så jag kan få äta och annat ;)
Vi hörs snart igen mina kära läsare!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: tack ska du ha :D åh, nu är jag väl lite bakom flötet som vanligt. men aja ;)

2010-10-13 @ 15:47:45
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: emmelist

haha förstod nästan att du inte skulle gilla färgklicken :)



men tack!

2010-10-13 @ 16:34:16
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn