src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Grimgoths Vilket Album? Tävling - Resultatet...

 

Då var yttligare en spännande tävling slut och en lycklig vinnare är dragen så klart.
Denna tävling var tydligen lite svårare och klurigare (i alla fall skiljefrågan) vilket är skoj enligt mig, det ska ju vara lite svårt, inte sant?

Sen vet jag inte vad det var med denna tävling heller då flera av er glömde skriva vad ni ville vinna om turen skulle falla på er, så klart kontakta jag er ang. detta men ni kan väl försöka tänka på det till nästa gång?

Denna gången var det också bara en som hade alla rätt (inkl. skiljefrågan) så det var lätt att finna vinnaren.

Hur som helst!
Nu är det så klart dags för dom rätta svaren samt att presentera den lyckliga vinnaren.

1.  Stay Hungry - Twisted Sister

2.  Inside The Electric Circus - W.A.S.P

3.  Holy Diver - DIO

4.  Balls To The Wall - Accept

5.  Ace Of Spades - Motörhead

6.  Killers - Iron Maiden

Skiljefrågan: 
 Fuck Me Jesus - Marduk
 
Vinnaren!
 

Stort grattis till Rikki Holy Thunder Force till vinsten av en Van Halen "Retail Wings" T-shirt, den kommer så fort som möjligt efter adress skickande och annat.

Även så klart ett stort tack till er andra som var med och tävlade, kanske det blir ni nästa gång?
För givetviss ska vi försöka anordna fler tävlingar här på bloggen!

Sist men inte minst även ett stort tack till Rockmerch som var med och sponsrade denna tävling med.


Innan jag avslutar vill jag fråga några frågor till framtida tävlingar?

1.Var denna tävling kul?
2.Skulle du vilja se en liknande tävling igen?
3.Var den för svår/lagom/för lätt?

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Den var jättekul, grattis till vinnaren! Fan, missade bara på skiljefrågan... ;-)

2010-10-18 @ 19:38:18
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Rikki Force

YAY! Tackar och bugar! Kan ju säga att jag nästan skickade iväg svaren utan att komma på skiljefrågan men sen så kom det som en blixt från klar himmel. Gött!

2010-10-18 @ 19:42:55
Postat av: Sandra

Den här gången orkade jag inte vara med och tävla :p Har haft lite tunga dagar nu... men den verkade rolig. Rockmerch är bra!

2010-10-18 @ 19:49:57
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Annely

1. Grymt kul tävling

2. Denna typ av tävlingar uppskattas alltid! :)

3. Den var rätt svår, ja. Från iron maiden och dio till marduk på skiljefrågen. Hade aldrig en tanke ditåt ;)

2010-10-18 @ 20:02:20
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se
Postat av: Heyli

hade gärna velat vara med men har haft så mycket i huvet nu de senaste veckorna att jag inte orkat ens läsa bloggar.. nästa gång så ;) men det såg ut som en riktigt rolig och svår tävling :)

2010-10-18 @ 22:40:23
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Fred

1.Var denna tävling kul? Ja!

2.Skulle du vilja se en liknande tävling igen? Ja!

3.Var den för svår/lagom/för lätt? Lagom!

2010-10-18 @ 22:46:54
URL: http://woodsmanfred.blogspot.com/
Postat av: Grodan

Var en awesome tävling! :) Sjukt sur på mig själv bara att jag inte klarade skiljefrågan.. Har ju för fan den plattan hemma!

2010-10-19 @ 07:41:50
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Chief Rebel Angel

Riktigt kul tävling, bara ett fel med den.



Jag vann inte! :)

2010-10-19 @ 10:31:04
URL: http://metalyze.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn